Naprawa wysyłkowa iPhone, iPad, MacBook, iMac

 

Wygodna, szybka i bezpieczna

 

naprawa wysyłkowa apple

Brak czasu lub możliwości przyjazdu? Nic straconego!

 

Sprawdź jak zlecić naprawę wysyłkową!

 

 

h

1. Wypełnij formularz

Przede wszystkim wypełnij formularz na stronie. Całość nie zajmie Ci dłużej niż 5 minut! System automatycznie wygeneruje nowe zlecenie dla Ciebie.
N

2. Potwierdź naprawę mailowo

W celu weryfikacji wymagamy jedynie potwierdzenia wysyłki e-mailem. Otrzymasz wtedy potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy.

3. Spakuj paczkę

Teraz możesz spakować paczkę. List przewozowy oraz informację o dacie i godzinie wysyłki prześlemy maksymalnie w ciągu kilku godzin od potwierdzenia zlecenia. Wydrukuj list i wręcz razem z paczką kurierowi DPD.

4. Wycena i naprawa 24h

Urządzenie jest w naszym serwisie. Sprawdzamy urządzenie i jeszcze tego samego dnia kontaktujemy się w celu poinformowania o wynikach diagnozy. To moment, w którym decydujesz, czy wykonujesz naprawę.

5. Wysyłka urządzenia i płatność

Właśnie wysłaliśmy do Ciebie naprawione urządzenie za pobraniem. Kurierowi DPD można zapłacić zarówno gotówką jak i kartą. Zanim to zrobisz, sprawdź koniecznie, czy paczka nie jest uszkodzona!

6. Przetestuj urządzenie i wystaw opinię

Przetestuj swoje urządzenie! Sprawdź, czy usterka na pewno została wyeliminowana. Na każdą naszą naprawę otrzymujesz aż 6 miesięcy gwarancji. Będziemy także wdzięczni za podzielenie się opinią o wykonanej usłudze na naszym profilu (Facebook lub Google).

Dlaczego naprawa w iClinica?

 

Poznaj główne korzyści!

 

 

Naprawa wysyłkowa w iClinica, to przede wszystkim:

 

  • skorzystanie z profesjonalnego serwisu,
  • zamontowanie tylko oryginalnych części,
  • 6 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę,
  • darmowy kurier,
  • brak ukrytych kosztów, 
  • ubezpieczona przesyłka do 3000 zł,
  • szybka wycena i naprawa,
  • śledzenie postępów online,
  • 99% zadowolonych klientów.

Odpowiedzi na najczęstsze pytania

 

Wyszukaj interesujące Cię pytanie lub skontaktuj się z nami

Czy kontakty/dane zapisane w telefonie zostaną skasowane?

Podczas napraw uszkodzeń mechanicznych dane nigdy nie są zerowane.

Zalecamy jednak wykonać kopię zapasową, ponieważ serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych z telefonu, ani dalszych strat, które w wyniku tego mogą nastąpić.

Jak zabezpieczyć wysyłane urządzenie?

W przypadku urządzeń – MacBook, iPad, iMac:

  • Oryginalne opakowanie

W przypadku iPhone’ów:

  • Radzimy nie korzystać z oryginalnego opakowania. Najczęściej powyciągane są akcesoria i inne elementy, które  usztywniały i dociskały telefon podczas pierwszego zakupu.
  • Najlepszym rozwiązaniem jest zaopatrzenie się w folię bąbelkową lub gazety. Telefon można owinąć folią lub grubą warstwą gazet, a następnie wsadzić do sztywnego kartonu.

 

Czy kurier jest zupełnie darmowy?

Dokładnie tak. Wypełniając formularz zgłoszeniowy zamawiany jest kurier (DPD) i jego koszt nie jest doliczany do finalnej ceny naprawy. Ponadto nasz cennik jest ogólnodostępny na naszej stronie, więc masz gwarancję, że nie zostaniesz oszukany!

Paczka jest ubezpieczona na sumę do 3000 zł. Prosimy jednak o staranne zabezpieczenie wysyłanego sprzętu i sprawdzenie przy odbiorze, czy nic nie zostało mechaniczne uszkodzone.

Czy załączać do paczki akcesoria - ładowarka, słuchawki, karta SIM?

W przypadku kiedy dane akcesorium nie jest przedmiotem naprawy, prosimy ich nie załączać. Może to utrudnić pracę serwisanta.

Czy montowane części są oryginalne?

Tak, naprawa dokonywana jest tylko i wyłącznie na oryginalnych podzespołach. Ponadto, dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem do naprawy w Polsce.

Urządzenie przed oddaniem jest testowane, starając się uzyskać stan sprzed uszkodzenia.

Czy można dostarczyć urządzenie "w częściach"?

Podejmujemy się naprawy urządzeń dostarczonych w częściach do naszego serwisu.

Czas takich napraw jest wydłużony ze względu na dokładnie przetestowanie urządzenia, aby zapobiec wszelkim niedogodnościom.

Mogą wystąpić dodatkowe dopłaty, lecz zawsze informujemy o tym wcześniej.

Jak długo trwa naprawa wysyłkowa urządzenia?

Ponad 98% napraw wysyłkowych realizowane jest w ciągu 72h od momentu złożenia zamówienia.

W przypadku opóźnienia zostaną Państwo poinformowani mailowo lub telefonicznie o takiej sytuacji.

Zapraszamy także do sprawdzania statusu zleceń online na naszej stronie.

Czy dostanę gwarancję na wykonaną naprawę?

Na wszystkie części oraz usługi udzielamy 3-6 miesięcy gwarancji.

Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych np. ponowne zbicie wyświetlacza lub szyby.