Problemy z płatnością Apple Pay za usługi Poczty Polskiej – trwają pracę nad rozwiązaniem - iClinica.pl - Serwis Apple, naprawa iPhone, iPad, Macbook

Przed kilkoma dniami serwis Cashless informował, że niektórzy użytkownicy mają problem z płatnościami poprzez Apple Pay w placówkach Poczty Polskiej. Kiedy problem zostanie rozwiązany?

 

Problem z płatnościami poniżej 50 złotych

 

Tak, klienci, którzy chcieli zapłacić Apple Pay za usługi pocztowe , których koszt wynosił mniej niż 50 złotych, mieli kłopot z dokonaniem takiej płatności. Firma eService, która zajmuje się obsługą terminali znajdujących się w placówkach poczty polskiej twierdzi, że przyczyną takiego stanu rzeczy jest starsze oprogramowanie, które zainstalowane jest na części terminali. Przez to wymagają one dodatkowej formy autoryzacji, czyli podpisu klienta. Sygnatura taka powinna zostać porównana z podpisem na karcie płatniczej. Mija się to całkowicie z celem, bo przecież po to używamy Apple Pay, by nie musieć posiadać przy sobie fizycznie naszej karty płatniczej. Nawet, jeśli kartę posiada się przy sobie, to w takim razie, jaki jest sens płacenia przez Apple Pay?

 

Naprawa już w toku

 

Przedstawiciele eService poinformowali, że nowa wersja oprogramowania jest już gotowa i rozpoczął się proces implementacji. Cała operacja ma potrwać maksymalnie trzy tygodnie, więc niebawem problem powinien zniknąć.

 

Już od 2009 roku serwisujemy Wasze iPhone’y, iPad’y i Macbooki. Wymieniamy zbite wyświetlacze, zużyte baterie i inne podzespoły na oryginalnych częściach. Posiadamy punkty w Poznaniu, Wrocławiu Krakowie oraz Bydgoszczy, a także prowadzimy serwis online. Sprzęty Apple nie mają przed nami tajemnic!

Jeśli podobał Ci się wpis, zaznacz mu parę gwiazdek 😉
[Głosów:0    Średnia:0/5]